تهی شده/




























هم سلولی...



من 

.

سکوت میکنم

این تنها سهم من ...بود از انتظار

و

باوری که باور نکرد ادمی را

زندگی را درک نکرد

شاید...شاید....عیب از خود خود باشد

ای زمین ... ای اسمان...گناه مرا به دوش کشید

من دیگر نای خزیدن بر مرداب را ندارم

عیب تمام مرا بلعیده...نقص انقلابی می کند در من

غرور برجی از فریب ساخت

و لاجرم به سقوطم

خدایا به داد رس/

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

میلاد اهورا
ساعت2:56---3 مرداد 1393
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز
وبلاگ جالب و پر محتوایی داری.
اگه تمایل داری میتونیم با هم تبادل لینک کنیم.
آدرس وبلاگم:daramadinternet.rozblog.com

آدرس فروشگاهم:farvehar.derikshop.ir

اگه لینکم کردی بهم خبر بده تا لینکت کنم

با عضویت تو خبر نامه وبلاگم هم جدیدترین و بهترینها رو تو ایمیلت میتونی داشته باشی.

موفق باشی

میلاد اهورا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + جمعه 20 فروردين 1394 / 2:35 /
- Online Support by www.1abzar.com --->